Monday, October 17, 2016

Forex Groei Bot Review - Ergste Saak Wat Met My Gebeur !

Forex Groei Bot Review Ergste Saak wat met my gebeur! Geplaas deur Timothy O Daar is 'n paar stewige redes waarom ek gekies Forex Groei Bot as my heel eerste EA om handel te dryf uit honderd duisende EAS daar buite: 1. Het geen gely enige verliese (jaarliks ​​terugkeer) sedert die jaar 2000 (met Tims Optimization instellings) 2. Daar is Live-rekening deur die verkoper en dit is bewys winsgewend 3. Ek het dit gekoop en backtested dit. Back testing resultate getoon dit is nuttig in die afgelope 13 jaar (van 2000 tot 2012) 4. Dit is die tendens volgende EA en nie scalper EA 5. Stop verlies en neem wins is verborge makelaar (Nie moontlik van stop jag) 6. Risiko te beloon is 1 tot 2, soos die gemiddelde wen ambagte is dubbel van die verlies van ambagte * Disclaimer: back testing resultate is nie gelyk aan resultate lewe soos dit is verhandel in die mees ideale omgewing en kan moontlik die beter resultate as 'n werklike lewende handel resultate gee. Vir my, as die back testing resultate in die eerste plek reeds nie winsgewend is, dan is dit maak geen sin om te gaan woon. Maar as die back testing resultate is winsgewend, dan ten minste na ons afslag die 10% van die wins as gevolg van koers, veranderlike versprei, ens te ruil en dit is steeds winsgewend dan is dit maak sin om lewende handel gaan. Ive het hierdie Forex Groei Bot EA en dit kos my $ 129. Onmiddellik na die ontvangs van die EA, ek het 'n volle back testing op hierdie EA, om te sien of dit winsgewend nog KONSEKWENT met die LOW maksimale drawdown? En wat is die ergste geval as ek hierdie EA koop? Kom ons vind uit! Hier volg al my back testing resultate en verklaring deur die gebruik van: Alpari Verenigde Koninkryk demo rekening Deposito $ 10,000 Lot grootte konstante 0.40 Versprei 1.6 pitte Back testing tyd vorm 2000-2012 (13 jaar) Die gebruik van Tims Optimization Instellings Forex Groei Bot (Tims Optimization instellings) Algehele Prestasie (2000 2012) 2000 33% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2001 43% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2002 42% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2003 52% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2004 160% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2005 92% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2006 60% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2007 45% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2008 91% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2009 163% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2010 69% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2011 73% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) 2012 42% jaarlikse opbrengs (Tims Optimization instellings) Aanvanklike deposito: $ 10,000 Forex Groei Bot (Tims Optimization instellings) back testing Resultate (2000 2012) Wat is die ergste geval wat kan gebeur vir my Wanneer gebruik van Forex Groei Bot As jy my vra, wat ek oorweeg voor jy koop hierdie EA. Ek sou sê dat ek die ergste geval of ergste drawdown wat kan gebeur met my hard verdien geld in lewende rekening sal oorweeg. Oor die afgelope 13 jaar back testing, volgende is die ergste scenario wat moontlik kan gebeur met my in my toekoms: Die maksimum drawdown is tot 29% Daar sal geen groei in jou rekening vir tot 6 maande (2003 en 2007) Vir my, ek kan verdra met die twee ergste gevalle (of selfs effens erger as hierdie). So kan ek my rekening te verhoed dat uitgewis en nie om te hou die verandering van een stelsel na 'n ander stelsel! Nou dat ek reeds sorg geneem het van die risiko van die gebruik van hierdie EA, kan ek jou verseker dat ek sal in staat wees om te geniet langtermyn konsekwent wins (gemiddelde 74% jaarlikse opbrengs) met 'n totale gemoedsrus. Forex Groei Bot (Tims Optimization instellings teen verstellings)


No comments:

Post a Comment